مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:062024-01-10اقتصادي

فارس من| نارضایتی برخی ساکنان شهرک دانشگاه اهواز از قطعی آب


با افتتاح طرح آب رسانی غدیر مردم خوزستان انتظار داشتند تا مشکلات مربوط به سیستم توزیع آب در این استان برطرف شود اما هنوز نتایج عملی این طرح در خانه ها مشاهده نشده است و مردم برخی مناطق اهواز از کم آبی ناراضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی پویشی خواستار رفع مشکل کم آبی در منطقه ی شهرک دانشگاه اهواز شدند.

این پویش با عنوان ثبت شده است.

مخاطبان در این پویش عنوان کرده اند: شهرک دانشگاه اهواز در طی یک شبانه روز فقط 12 ساعت آب دارد و ساکنین یک تک واحدی برای تامین آب، باید پمپ خانه خود را با مبلغ حداقل 4 میلیون تومان تعویض کنند که بتوانند از شبکه آب بکشند.

  در ادامه این مطالبه ی مردمی آمده است: همچنین مردم باید مخزن ذخیره آب با هزینه حداقل 4 میلیون تومان نصب کنند تا 24 ساعته آب داشته باشند و یک پمپ هم برای انتقال از مخزن به ساختمان هزینه 4 میلیون تومانی دارد.

از این رو یک خانه ویلایی 12 میلیون تومان هزینه روی دست صاحبخانه می گذارد و برای آپارتمان 10 واحدی حدودا 70 میلیون تومان هزینه تراشی می کند.

معضل بهره مند نشدن از نعمت آب در تمامی ساعات روز، اُفت فشار آب و پایین بودن کیفیت آب آشامیدنی سبب نارضایتی اهوازی ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نارضایتی برخی ساکنان شهرک دانشگاه اهواز از قطعی آب

فارس من| نارضایتی برخی ساکنان شهرک دانشگاه اهواز از قطعی آب